10.12.14

14 päeva veel ...

Veel on jäänud vaid kaks nädalat.
Õige ju on, et väga suure osa informatsioonist saame me nägemise kaudu ja kuna meie köögiaknast avaneb õige jõulune vaade juba sellest ajast, kui "kell ära keeratakse" ja õhtud üha pimedamaks muutuvad, on jõulutunne aina tihedamalt mu hinge pesa pununud. Ja see vaade meeldib mulle väga!
Nood suured tuled paistavad tänavalt, aga minu lemmikud on need väikesed värvilised, mis ühe naabermaja kõrvalhoone katuseserva ilustavad!
 
**
 
Ja päevasel ajal linnas liikudes pildistasin meie keskväljakul seisvat jõulupuud. Mind isiklikult ei häiri sugugi, et see ei ole traditsiooniline kuusepuu ja kui veel juurde mõelda, et vähemalt üks puu metsas on jäänud kasvama ...
 

***
Jõulutunnet saab tekitada mitmeti - oma kodu ehtides, piparkooke küpsetades, jõulueelseil üritustel osaledes, ka kalmistul lahkunud lähedasi meenutades-mälestades, kingipakkidesse midagi oma kätega meisterdades ja jõulutaati abistades ... aga ka postkaartidele oma soove-mõtteid kirjutades. On muidugi palju andekaid ja usinaid, kes valmistavad ise väga kauneid kaarte, aga minusugused vähemandekad on tänulikud, et poodides ja sideasutustes müüdavate postkaartide valik on üsna suur ja oma mõtteid lisades saab edastada just niisuguseid tundeid, millest konkreetsele inimesele või inimestele tahad  teada anda!
 
 
***
Ja lõpuks veel kaks salatikest neile, kes on kas põhimõtteliselt taimetoitlased või neile, kes vahetevahel naudivad kergeid kuid maitsvaid salateid. Esimene neist on veidi kergem ja teine pisut tummisema maitse ning olemusega. Minu maitsemeeli hellitavad mõlemad. Toiduainete kogused on meelega märkimata jäetud, sest igaüks võib neid lisada just nõnda, nagu enda või pere maitse-eelistused paremaks peavad.
Minu arvates sobivad need salatid ka jõuluaega ... siis, kui lihapraadi ja verivorsti-hapukapsarooga on juba nõnda palju manustatud, et tahaks "midagi kergemat" ...
 
 

 
♥ 14 päeva veel...
 
*********************************************
 
 
 
 

2 kommentaari:

  1. Selline ilus salat kõlbab ka minu toidulauale ja kui tervislik veel ja kui üle jääb ja ära keedaks, siis saaks korraliku borshisupi ka sest köik head ained ..... ja ilus punane jöuluvärv
    On nii ilus praegu igal pool tõesti , käia aga silmad lahti ja fotokas PEAB ka olema käepärast ... Kallistan ka !

    VastaKustuta
  2. Oi , ja see vapustav kuusk , ma vaatasin hommikusaates tv ka näidati . Väga originaalne .. Mulle meeldib ,pole mingi risuhunnik vaid korralik ja stiilne ja kaunisti ehitatud ...

    VastaKustuta