29.12.14

Omniva teed ja aastalõpu rõõmud.

Tänane hommik. Ilus. Vaikselt langeb lumehelbeid lisaks kohevale lumevaibale....
 


*******
 
Omniva teed on imelikud.
 
Kõigepealt alustan sellest, et minu postkastis oli ümbrik, mis pidanuks olema ühes teises postkastis hoopis teises linna otsas. Õnneks ikka sama linna piires ja kuna viisin selle sidejaoskonda tagasi, siis ehk jõuab sinna, kuhu oli tegelikult adresseeritud. Kummaline ... ma ei usu, et need (minu ja too teine) kodud isegi ühe kirjakandja teenindusalal asuvad!
Veel kummalisem lugu on ühe minu saadetud kirjaga, mis tuli mulle tagasi. Tean kohe päris-päris kindlasti, et nii adressaat kui ka aadress on õiged, aga .....
 
 
*********
 
Nüüd aga rõõmsamalt:
 



******
 
Ja kui kahe pidusöömaaja vahele tahaks midagi kõhule leebemat, ent siiski tahaks maiustada, võiks pakkuda endale ja oma kallitele naudingut, mille tegemine võtab vähe aega ...
 
 



**************************************************************

1 kommentaar:

  1. Kallis Elina , hästi rõõmsat aastalõppu ja uue aasta alguseks mürtsu ja kärtsu ja õnne uuel aastal niipalju et kohe on .... Aitäh sulle meie toreda aasta eest ♥♥♥

    VastaKustuta