1.3.15

Teater ja sokid.

Oh, mulle meeldib teatrietendusi vaadata. Mälestused ja kogemused on need, mida meilt ei saa ära võtta ja seepärast püüame endile aeg-ajalt ikka kultuurseid naudinguid pakkuda.
Seekordne etendus:
Kollektiivne eneseabietendus.
(eneseabikomöödia)
 
Oli hea, oli vägagi õpetlik ja asjalik läbi huumoriprisma!
 
Ja mõned pildikesed (pildistatud telefoniga - ma ei käi teatris fotoaparaadiga... aga äkki ikka peaks?) teatri kohvikust, kus huvitavate kostüümide väljapanek ja jalutusruumist, kus oli väike skulptuuride ja maalide väljapanek.
Kunstnikud Ilme ja Riho Kuld, Maigi Magnus ja Rene Reinumäe.
 





********************
 
Nüüd natuke ka sokkidest.
 
 
Isetegija.net-s oli põnev projekt ja ma võtsin sellest ka natuke osa. Meilitsi saadeti sokisääre muster ja täna on siis see päev, kui foorumis avalikustatakse tööde tulemusi. Põnev oli kududa ja põnev on vaadata ...
Minu sokisääred said sellised:
 

**************************************************
 
 
 

1 kommentaar:

  1. Nii ilusad sokisääred , vahva muster , kahju kui sellised ilusad sokid läbi kuluvad aga siis saab alt osa ära lõigata ja uued labad kududa . Mul on ema nii õpetanud , minul kuluvad sokid hästi ruttu .

    VastaKustuta