18.6.15

Mõni päev kulgeb lihtsalt ja rahulikult.

Eile oligi niisugune päev.
Abikaasal oli tarvis minna pealinna tööasju ajama ja sokutasin end ka kaasa. Mul olid sõnakonkursilt saadud Rahva Raamatu kinkekaardid veel kasutamata ja kuna meie linnas RR kauplust ei ole, siis oli ju põhjust küllaga.
Esimene peatus oli abikaasa töökoha juures asuva järvekese kaldal ja see suviselt soe ning puhas hommikune idüll oli võluv.
 
 
Seejärel pikk sõit ja vajalikud toimetused. Kõigepealt töö ja siis muud tegemised.
Muudest tegemistest .... Leidsin oma ümberistutamist vajavatele taimekestele kaks amplit. Nüüd on nii, et kui aeg käes, pole vaja enam otsima minna.
Ja siis Rahva Raamatusse. Eelnevalt olin juba piilunud kahte huvipakkuvat raamatut ja õnneks olid mõlemad ka poes olemas.
 
 
Olen rahul!
Vahvaks üllatuseks oli veel seegi, et Rahva Raamatu poest (Rocca al Mare keskuses) ostmisel saadud tšekiga pakutakse samas RR kohvikus toidu ostmisel 5% allahindlust. Ja toidud on seal maitsvad. Meie soovisime kartulipüreed viineritega ja kohvi.
 

 
Nautisime oma lõunasööki ja otse mu selja taga mängis üks kena tütarlaps klaverit. Küll oli meeldiv, et on ka tänapäeval neid inimesi, kes peavad võimalikuks mängida muusikainstrumenti sel viisil, et vaid paari meetri kaugusel on omavahel võimalik ka juttu rääkida ilma häält pingutamata.
Ausalt, ma olen küll üsna võhik selles suhtes, kelle teos see olla võis, mis meie kõrvu paitas, aga see kaunis klaverimuusika oli kui kerge veevulin ja sobis oivaliselt ka minu hommikuse helge meeleolu jätkuks. 
 
Kokkuvõtvalt:
 


Üks kaunis rahulik päev.
 
*******************************************


2 kommentaari:

  1. Mulle meeldiks väga, kui igasugused vanad klaveri(laadse)d oleks suvalistes avalikes kohtades vabalt mängida. Mäletan, kui käisime Tubina muuseumis, siis mu klaverit õppiv Triinu julges seal ühe lahtise klaveri taha istuda ja ühe kena väikese loo mängida. Keegi ei riielnudki, hoopis ühed lapsed tulid huviga kuulama. Mõnus ja ilus oli.

    VastaKustuta
  2. Nendest raamatutest - äkki võiksid mulle teada anda kui kallid raamatud olid , sina said muidugi kinkekaardiga Palju õnne sulle ! aga palun kirjuta mis nad muidu maksavad , see tsitaadi raamat vist on väga kift .. teine on inglisekeelne , mida mina koolis ei õppinud kahjuks ...
    Ja mis imevigur- viiner seal taldrikus on ? Muidu peris rahulik ja meeldiv päev ....

    VastaKustuta