28.12.16

Aastalõpu rõõmsad üllatused.

Üllatusi ja rõõmutoovaid läkitusi on alati meeldiv saada.




*****

Ja üks suur ja südantliigutav üllatus ootas mind veel.
Suur ümbrik, millel peal saatjalogo: Ekspress Meedia.
Ma ei osanud esiti sellest kohe mitte midagi arvata. 😮
Ja selle sees veel teinegi ümbrik, millel lätikeelne aadress ...
Ja ikka veel ei osanud mu aju "ärgata".
Selles ümbrikus aga ootaski üllatus, mis võttis nö põlve nõtkuma:


See asjaolu, mis taolise tulemuse andis, oli mul juba peaaegu-et mõtteorbiidilt kõrvale tõstetud.
Selle aasta jaanuaris ilmus Maalehes artikkel:
"Kuulus Läti skulptor otsib oma Eesti juuri"

Kuna teadsin, et meie suguvõsas on neid nimesid, mis artiklis esitatud, esinenud, siis... tuhnisin natuke Geni-s. Ja siis, hõimlus/sugulus leitud, saatsin artikli kirjutanud ajakirjanikule kirjakese koos sugulustee kirjeldusega.
Nüüd siis on näha, et ajakirjanik Lii Sammler tegi ära suure haldjatöö ning täna võin öelda tänusõnadeks Talle:
Jõuluaeg on tõepoolest imeline!
Ja on imeline, et meie seas toimetavad heategusid just Teiesugused inglid ja päkapikud!
Esiti, Ekspress Meedia ümbrikut nähes olin pisut nõutu ja edasi „kaevudes“ jättis süda küll mõne löögi vahele, et siis seda kiiremini põksuma hakata! Ühtaegu põnevus, rõõm ja heldimus toovad pisara silmanurka!

Ja Ēvi-ga tulevad loodetavasti veel nii kohtumine kui ka jutuajamine! Olen juba põnevil ja üks sihtkoht suvisema aja rännuks on kaardile märgitud!


************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar