7.12.16

Esitlus ja päkapikk S.

Ei-ei, mina ei esitle midagi.
Ma käisin hoopis toodete esitlusel.
No kutsuti ja ... läksingi. Kui teid kutsutakse, minge ka!
Tore ja asjalik õhtu meeldiva toodete esitleja ja toreda seltskonnaga.
Kingituse sain ka ja kel soovi, võis ka kohapeal endale tooteid soetada.


Ja nagu juba laialt teada, on päkapikud jälle usinalt ametis. Küll olin ma täna ikkagi üllatunud, kui üht neist kohtasin. Ma tean, kuidas päkad informatsiooni koguvad ... no vahel vaatavad, mida inimesed on kirja pannud või millest räägivad ja panevad kild-killu haaval tervikpildi kokku, aga kuidas nad mõtteid ja salasoove teada saavad, vot selle jälile ei ole ma veel päriselt jõudnud. Tänane päkapikk üllatas mind päris tõsiselt, sest ma ei ole temaga kunagi koos üheski sellises poes ega müügikohas olnud, kus ta võinuks mu ihalevat pilku näha. Jajah, olen küll mitmel korral imetlenud ilusaid käsitöökarpe, kuid ... ikka jõudnud järeldusele, et saan hakkama küll nii, kuis olen senigi saanud. Ja nüüd siis äkki .... on see iludus mu ees ja minu oma 💓


Nädal detsembrit juba kaduvikuks saanud ja nüüd kribinal-krabinal vaja värvispektri töö valmis teha.

Mõnusat sehkendamist ja päkapikutamist teilegi!

*************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar