28.3.17

Imeline argipäev.

On teada tõde, et kõigepealt süüakse silmadega ja alles seejärel suuga.
Minu puhul vastab tõele.
 
 
Aga ... tegelikult tahan hoopis kelkida ja rõõmutseda ning põhjust on mul selleks rohkem kui küll!
 
Abikaasa tõi uue hiirekese.
 
Ja mu silmadel on nüüd uus abiline ning lisaks veel ka õdusa valgustuse tekitamise võimalus.
 
No-nii-no-nii-no-nii ... Järgneva kolme pildi kohta ei oska ma kohe midagi lisada.
(Pean hoopis hakkama ajusid väänama, et kuidas oma haldjast sõbranna Riinale "kätte maksta" saaks!)
 
 


 
Justkui oleksid sünnipäevahaldjas ja jõuluvana koos ja korraga külas käinud!
 
************************************
 
Olen juba ammu jõudnud järeldusele, et ehkki mulle ei ole head tervist antud, on saatus saatnud mu teele head arstid. Sama lugu on sõpradega - minu loomus ei ole sugugi briljantselt puhas ja hea, aga sõbrad/sõbrannad see-eest korvavad kõik minu puudused oma headusega!
 
******************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar