15.5.20

Kaunist kevade jätkumist!

Kõigepealt pean "välja elama" oma frustratsiooni. Jah, ma olen järjest enam hakanud ärrituma asjade peale, mida ma ei saa muuta ja see ei ole sugugi hea! Paraku on soovitus tegelda vaid nende asjadega, millest jõud ja mõistus üle käivad, küll tõepoolest tark, ent ... vahel täiesti kasutu!
No näiteks siis, kui keegi teine võtab endale õiguse hakata ette kirjutama kuidas pean elama ja tegutsema või leiab, et temal on õigus tsenseerida mu mõtteid või seisukohti. Või hoopis hakata mulle näpuga näitama, kus keegi kolmas on tema arvates mittetõest infot jaganud ja seda info levitamist minule süüks panema!

Miks saadab FB nn faktikontroll mulle teate valeinfo jagamisest, kui jagaja on hoopis keegi teine (antud juhul Telegram) ja mina oma postitust üldsegi ei jaga vaid salvestan, et seda hiljem nö vabal hetkel lugeda ja siis otsustada, kas see artikkel on mulle kasulik või mingit informatsiooni sisaldav!?


*******************

Omaette teema on tervis. Nüüdne viirusepuhang on inimesi teineteisest lahutanud nii füüsilises kui ka vaimses mõttes. Paljud ei oska enam rahumeelselt käituda ja sõdivad-sõimlevad ka sotsiaalmeedias, kui kellelgi teisel on erinev seisukoht või arvamus asjade käigust. Kahju... väga kahju!
Samas jällegi - võib-olla selgubki vaidlustes ... no vaevalt et tõde, aga ehk selgub siis vähemalt see, kas eelnev hea läbisaamine oli vaid fassaad või on selle taga ka sisu!

Eks selle avalduse järel võib ju ka juhtuda, et mõni tuttav edaspidi loobub kätlemisest või jääbki 2-meetrist distantsi hoidma ...

Midagi ilusat juhtub ju ikka ka:


Ma olen ikka jätkuvalt samal seisukohal, et ehkki mulle ei ole eluteele "kaasa pakitud" head tervist, on ometigi saatus olnud armuline ja juhatanud mind heade ja väga heade arstide hoole alla.

No-nii, nüüd siis ka mõned toidupildid jälle! 





Vahel siiski on aega ka seisatuda ja vaadelda, mis ümbritsevas keskkonnas toimub:


Kaunist kevade jätkumist, armsad kaasteelised!


******************************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar