28.5.20

Kevad ja nostalgia.


See kevad on teistsugune, kui eelnevad .... nojah, eks kõik kevaded on erinevad, sest ka meie ise ju muutume ajas ja ruumis ning meie ootused ja tahtmised, võimed ja võimekused muutuvad samuti...
On asju, mis näiliselt ei muutu ja loodusseadused toimivad ikka samamoodi.
Nii peavad ka varesed meie lähedal pargis oma ühistu koosolekuid, selgitavad õigusvahekordi ning suiguvad õhtuti, et anda võimalus ööbikutele ...


Samuti toimetavad oma tegemisi putukad ja metsloomad ning taimedki.


Ja kevad saabub ka linna ning loodus ärkab. Kuna nüüd jällegi pääseb ka arstide vastuvõttudele ja olude sunnil on need ka vajalikud toimingud ning visiidid, siis on ka põhjust ümbritsevat ilu silmata. Aega varudes võib siis näha ka midagi uut või avastada hoopis midagi, mis varem märkamata jäänud.




Need nurmenukud korjas abikaasa oma jalgrattatrenni puhkepausil ... et mul oleks ikka ka ravitee materjali talvel võtta.



Kurb, et haridustegelased ja linnaametnikud suruvad läbi oma kinnisideed, see linnavaade ära lõhkuda ja hävitada mingi tobeda riigigümnaasiumi hoone ehitamisega! Kui rahvastik väheneb ja Rakvere linnal on piisavalt koolimaju ning suur osa linnarahvast on veel ühe monstrumi ehitamise plaanile vastu, siis kellelgi on ikka veel vaja oma ego rahuldamiseks ja võimu/võimaluse näitamiseks "rahvast üle sõita"!

Aga allesolevad puud ja muud taimed ... nemad rõõmustavad iga taevase joogiveesõõmu ja sooja päikesekiire üle.


Me kõik vajame oma organismi toetamiseks ka vitamiine ja mineraalaineid.
Arvan, et kui laps olin, sõime küll nii tervislikult, et otseselt apteegist lisavitamiine pole tarvis olnud osta, ega neid toidule lisaks süüa. Ja vot ei mäleta ka, kust ma teada sain, et C-vitamiini müüakse apteegis ja need dražeed on mõnushapud .... igatahes olin ma need oma "käeulatusse saanud" ja ...


Kahjuks pean ma vitamiine ja muid kasulikke aineid saama nüüdseks osaliselt (arsti ettekirjutusel) küll apteegiriiulilt, kuid siiski eelistan võimalusel saada neid loomulikul teel.







No ja vahel peab ikka midagi nö vähemtervislikku, aga see-eest maitsvat ka lauale lubama!



Oh-jah, ja siis saadab õetütar mulle ahvatleva pildi oma küpsetisest... Ma ei ole väga maias ja ma ei tohigi maias olla, aga mõtted pani see pilt tööle küll ja lükkas meeled nostalgialainele.


Kui kellelegi huvi pakub ja vene keelega hakkama saab, siis retseptid on :

No ja kui juba nostalgialainel loksuda, siis üks pilt veel:


*******************

Stabiilset tervist, sooja päikest, rõõmsaid südameid!

*****************************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar