15.11.12

Vastuoluliste tunnete päev


Päev täis suuri tundeid. Raskeid ja valulikke,hinge kildudeks rebivaid tundeid ja nostalgilisi ning tänulikke tundeid. Väga-väga väsitav päev.

Hommikune äratus, tavalised hommikutoimingud … ning siis saabus EE töötaja, et asendada aegunud voolumõõtja uue, taadeldud aparaadiga. Umbes tund aega vooluta ja mõningase tegevuspiiranguga.

Siis lilleärisse leinakimbu järele ja Tallinnasse sõitmine. Hommikusest autopesust polnud küll vähimatki kasu, sest teed olid/on märjad ja porised ning iga suurem vastutulev auto `õnnistas´ järjekordse poripilvega. Hää, et ikka aknapesuvett piisas.

Teinud pealinnas mõned kiired toimetused ja külastanud raamatupoodi, kohtusin väga kena inimesega, kes varjab end kasutajanime ´sügelevadnäpud´ taha. Ja ma olen nüüd tänu aegade-tagustele postkaartidele nostalgia- ja äratundmisrõõmu lainetel loksuja. Seda rõõmu on üsna suur karbitäis ja erilist ahhetust kutsusid esile need pildile püütud kaardid. Sellel on ka sügav põhjus, sest too tumedapõhjaline näärikaart, kunstnik H.Mitt – samasugune oli minule saadetud esimene uusaasta-õnnitlusega kaart aastavahetusel 1959/60. Toda kuuseoksa ja ehetega kaarti, mille autor S.Väljal, mäletan ka üsna varasest lapseeast. Kunstnik Paul Kamm´i töid (olgu pealegi, et reprodena) omada ja aeg-ajalt jällegi neid imetledes mõtteradadel uitamas käia on aga minu jaoks  samuti oluline (vihjeks.. mu ema neiupõlvenimi oli ka Kamm).
 
 
 
**************************
 

 
Aga … too leinakimp … Jah, elu seadus on, et keegi tuleb ja keegi läheb … aga süda ja mõistus tõrguvad mõistmast ja omaks võtmast seda seaduspära, kui lahkuja on lähedane ja lisaks ka äraminekuks liialt noor. Ja siiajäänuile on minu võimuses pakkuda vaid kindlat teadmist, et ehkki olen leinajatega ´samas paadis´, olen ma oma võimete piires nende jaoks alati olemas ja toetamas, millal iganes ja millises vormis seda ka vaja võiks minna .
 

 
***************************
 
 

Ning … sel aastal jõudsid Jõulud minuni üsna varakult. Ja Jõuluvana oli tark ning lahke – teadis täpselt, mida ma ihaldan :

 
**********************************
 
 
Ei saa uinuda, sest peas on miljon mõtet ning algav migreen. Loodan leida leevendust ravimist ....

 

 
**********************************

3 kommentaari:

  1. Pai sulle. Surmaga on alati raske leppida. Ja kuna meie kliimavöötme ilm on ka nii masendav, siis ongi hinges äng. Kõike ilusat.

    VastaKustuta
  2. Kallistused sulle sellel raskel ajal!
    Aga kaardid on toredad, häid inimesi ikka ilmas jagub...

    VastaKustuta
  3. Kallid sulle, armas Elina, pilvede taga on päike!

    VastaKustuta