12.2.13

Kingitus kallilt sõbrannalt, kindad ja kana.

Väga armas sõbranna saatis kingituse. Minu kaardikogu sai täiendust ja süda rõõmu täis !
Lisaks oli pakikeses sokikudumise ajakiri. Selles on palju ilusaid sokke ja pealegi koos mustritega. Vist peab ikka ennast mugavuse tsoonist välja nügima ja proovima ka mustriga sokke kududa ! Aitäh Sulle, mu armas sõbranna I. !

 

Kinnastega on aga niisugune lugu, et ... ma ei oska neid tegelikult kuigi hästi kududa ja esimesed katsetused ei lisanud sugugi indu. Nüüd aga juhtus nii, et Isetegijas kuulutati välja ühiskudumine "Kindamüsteerium". Loomulikult otsustasin ma mitte osaleda.
Aga mõte jäi kusagile mu ajusagarate vahele kinni ja seal sipeldes tuletas ennast aina meelde. Lõpuks loobusin tõrksusest ja mõtlesin, et .... olgu pealegi, lõnga on ja vardad on ka ja vaid karkude toel liikumise tõttu on mul ka piisavalt aega tugitoolilohu sügavamaks istumiseks ... Seega siis otsustasin üks kordki elus proovida õigesti kinnast kududa. Ja kuna projekti juht Susa on nende kinnaste kohta öelnud "kiiksuga", siis tundub veel põnevamgi.
Eks näis, kas ma suudan selle kindapaari ka nö võiduka valmissaamiseni kududa, aga kahe esimese vihje tulemused on pildile püütud :





Ja täna oli menüüs kanaroog.




Maitsvaid kukleid kah :
********************************



3 kommentaari:

  1. Müsteeriumikindad tunduvad tõesti väga lahedad. Ma kohe ootan, mis sealt lõpuks välja koorub ;) Sokivihiku kohta niipalju, et mustriga sokkide kudumist tasub ainult alustada, pärast ei saa pidama ja kaardid... No kaartide eesmärk on ju alati ainult rõõmu teha ;)

    VastaKustuta
  2. See punavalge kinnas tuleb nii ilus

    VastaKustuta
  3. Ilusad kindad tulevad!
    Ja tore on näha, et ka Sinule teevad kaardid sama suurt rõõmu kui minulegi. Oleme "ühes paadis" :)

    VastaKustuta