13.2.13

Veebruarikuu heegeldamine.

Isetegija aastaprojektis ma ei osale, aga püüan paralleelselt sammu pidada. Veebruarikuu käsitöö liigiks on heegeldamine ja minul valmis üks kuuma-alus, millel kaks erinevat poolt ja mis on üsna paks, ᴓ 28 cm. Kasutatud on erinevaid lõngajääke ja jäägikesi :


Tegelikult heegeldamine mulle meeldib üsna võrdväärselt kudumisega. Heegeldasin veel ka ühe väikese sallikese. Väikese selle pärast, et mind häirib, kui jopekaeluses on midagi paksult ja palju - siis hakkab kael higistama ja lõpptulemusena ei saa ma sooja, vaid külmetan veelgi rohkem kui sallita. Päris ilma ma ka hakkama ei saa, sest ehkki enamasti kannan jahedal ajal kõrgema kaelusega džempreid-pluuse-veste, siis vahel on vaja ka muudmoodi riietuda (nt teatrisse vms kohta minekul). Kurk on mul aga veidike "murelaps". Niisiis - minu väike sallike :

 
**********************************



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar