7.8.14

Aastaprojekti augustikuu.

 
 
Augusti märksõnad
Aja puudutus
Aukudega luksus
Armastuse värv
Aus pingutus
Alguse asi
 
 
Aeg puudutab nii meid endid kui ka kõike seda, mis meid ümbritseb. Aeg ja vesi on kaua lihvinud kive rannal ja nii mõnestki neist voolinud nö kujukesi, millele meie omistame tähendusi. Näiteks võivad kivid olla südamekujulised või kolmnurksed või hoopis ümarad.
Väike, ent täiesti aus pingutus oli leida rannalt kivi, mille kohta saaksin öelda “aja puudutust tundnud aukudega luksus”. Rõõm oli tõesti suur, kui see õnnestus.
 

 

Minu suurim kirg ja armastus on muidugi mu pere, kuid kohe järgneb neile meri oma tuhandete meeleolumuutuste ja tujudega, imeliste ilmete ja häältega. Mere värve ei suuda ma kirjeldada, sest neid on lugematu hulk, kuid kuna armastan merd, siis on mere värv ka minu armastuse värv. Sestap valisin teiseks komponendiks just enim merega seostatavat värvi lõngad: sinise ja valge.



Ja veel viimane aus pingutus, mis päris tegijate silmis ehk tühine, oli ehtekese kokkusobitamine ja oma mõttekese teoks tegemine. Enda silmis sai päris kena ja armas – minu jaoks on ikkagi alguse asi see ehte tegemine ja ega ma päriselt veendunud pole, kas algusest kaugemale jõuangi …




Väikese talismanina sobib mulle kanda küll – ikkagi mere puudutusega!

***
Nataly saatis kauni luuletuse:


Auguga kivis on õnn.

Võta ta pihku ja hoia.

Las ta kriimustab kätt.

Kivi on kõva.

Õnn aga habras.

Ära lase tal kukkuda.

/Ülle Niinemägi/
 
********************************


2 kommentaari:

  1. Elina, N. Ülle on minu Pisi peda kursusekaaslane ja on lasteaiakasvataja siiani. Tema on kirjutanud palju lasteraamatuid aga kõige suurem saavutus on ehk see, et ta kirjutas laulusõnad U. Alenderile .. Minu EESTIMAA . mis on minuarust üks ilusamaid isamaa laule üldse ... U. Alenderi laulud meeldisid mulle .

    VastaKustuta
  2. Armas! Minul pole õnnestunud veel auguga kivi leida. Siinkandis neid ei ole.

    VastaKustuta