21.8.14

Rõõmsalt sügist oodates.

 
Tean, et on inimesi, kes igatsevad igavest suve või karget talve või kaunist hiirekõrvul kevadet, ent uskuge, ka sügis on ilus ja on neidki, kes just sügist kauniks peavad.
Igas aastaajas on midagi ilusat, mida armastada ja midagi ka niisugust, mis võika olemata olla, eks-ju!
Ja ehkki suvi justnagu alles algas ning juba asutab minekule, on kergem ja rõõmsam sügisele vastu minna ja sügist lausa oodata, kui on kaaslasteks head, rõõmsameelsed ja vaimukad inimesed, kes käituvad vahel ootamatult ja elevust tekitavalt ...
Tänane rõõmu allikas peitus postkastis.
Üks imeline inimene otsustas mulle saata nõnda palju säravat rõõmu kauniks sügisootuseks, et päev saigi soe ja päikeseline.
No vaadake ometi seda helgust ja valgust, liblikaid, lilli ja päkapikkude suviseid tegemisi, kaunist organsalille ning viltprossi - nõnda palju soojust saab kinkida vaid see inimene, kellel enesel on varuks palju hingesoojust!
 
Aitäh Sulle, armas Nataly!
********************************************


1 kommentaar:

  1. Endale tundus ka uskumatuna , et on olemas selliseid imelisi inimesi .Lausa pisar tuli silma, kui lugesin tema kohta sinu tunnustavaid ja meelt ülendavaid sõnu Loo lõpus selguski ,et jutt käib minust , see olingi mina, kelle kohta kirjutasid . Heh-he-eh . Ma olen kõrvuni tunnusttatud ja võin rahuliku südamega magama minna, head ööd ka sulle, mu armas Elina.

    VastaKustuta