Omniva kodulehelt:
Omnivas töötab
Eestis, Lätis ja Leedus ligikaudu 2600 väga toredat töötajat, keda ühendab soov
teha kliendid õnnelikuks ning neile maailm koju kätte tuua.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Tean päris kindlasti, et minu
poolt ümbrikule kirjutatud adressaat ja aadress on õiged ning
ehkki sihtnumbri viimased numbrid
on minupoolsest viimasest kasutuskorrast muutunud ja ümbrikul ekslikult vale
74114 asemel oleks pidanud olema 74120, siis kas tõesti loetakse ainult
sihtnumbrit ja üldsegi mitte aadressi? Minu teadmise järgi ei alga siiski
Tallinnas ükski sihtnumber numbriga 7.
Ka Mustamäe postkontori enda sihtnumber on ju 13419 !
No kui päris aus olla, siis mind solvab ka see, et keegi
Omnivas peab end ülimusliku otsuse tegijaks. Keegi, kes otsustab, et minu poolt
ümbrikule kirjutatud aadress ja adressaat ei ole õiged ning need on vaja läbi
kriipsutada. Kes ikkagi on see, kes teab "paremini", kuhu mina kirja
saata tahan?
Kui vähegi võimalik, palun mulle selgitada, kellelt ma
peaksin edaspidi luba küsima, kellele ja kuhu ma võin kirju saata!
Lugupidamisega
..........................
*******
Automaatvastus:
Tere
Aitäh kirja eest. Vastame Teile nii kiiresti kui võimalik. Kuna jõulude ajal on meile helistajaid ja kirjutajaid tavapärasest rohkem, võib ka vastamine pisut rohkem aega võtta. Palun varuge kannatust. Häid jõule ja rõõmsat aastavahetust!
Aitäh kirja eest. Vastame Teile nii kiiresti kui võimalik. Kuna jõulude ajal on meile helistajaid ja kirjutajaid tavapärasest rohkem, võib ka vastamine pisut rohkem aega võtta. Palun varuge kannatust. Häid jõule ja rõõmsat aastavahetust!
Enda saadetise teekonda saate jälgida meie veebilehel või mugavalt ka nutitelefonis.
Google Plays on saadaval uuenenud Omniva rakendus, millega saab nutitelefonis vaadata pakiautomaatide ja postkontorite asukohti ning lahtiolekuaegasid ja jälgida mugavalt saadetise teekonda või otsida sihtnumbrit. Rakenduse saate alla siit.
Nüüd leiate kõik meie teenused ühest kohast, meie kodulehel olevast
e-teenindusest.
Olete oodatud sellega tutvuma ning sealt kirju saatma ja pakke vormistama.
Olete oodatud sellega tutvuma ning sealt kirju saatma ja pakke vormistama.
Heade soovidega
Omniva klienditeenindus
info@omniva.ee | omniva.ee
Tel: 6616616
E-R 9–20
L-P 9–15
Eesti Posti uus rahvusvaheline nimi on Omniva.
Uut nime kannavad meie pakiautomaadid, kullerid ja e-teenindus.
Meie kirjakandjad ja postkontorid on edasi Eesti Posti nägu.
Omniva klienditeenindus
info@omniva.ee | omniva.ee
Tel: 6616616
E-R 9–20
L-P 9–15
Eesti Posti uus rahvusvaheline nimi on Omniva.
Uut nime kannavad meie pakiautomaadid, kullerid ja e-teenindus.
Meie kirjakandjad ja postkontorid on edasi Eesti Posti nägu.
*******
klienditeenindaja vastus nr 1:
Tere
Täname
Teid tagasiside eest!
Selgitame,
et proovime uurida antud asjaolusid ja vastame Teile hiljemalt kümne tööpäeva
jooksul.
Vabandame
võimalike ebameeldivuste eest!
Heade soovidega
Nele Krusberg | Konsultant RS
Tel: 6616616 | Faks: 6053345
Klienditeeninduskeskus
OMNIVA | Pallasti 28 | 10001 Tallinn
*******
Klienditeenindaja vastus nr 2:
Tere
Selgitame,
et tagastus templi alusel on kindlaks tehtud tagastuse asukoht. Kirja on
tagastanud Mustamäe postkontor. Kahjuks tegemist on lihtsaadetisega, mille
teekonda ei registreerita vastu võtmisel, edastamisel ega väljastamisel seega
ei ole võimalik kindlaks teha, kuidas nimetatud kiri Mustamäele jõudis.
Vabandame
võimalike ebameeldivuste eest!
Selline kliendi rumalaks pidamine ajas mul
ausalt öelda “karvad turri”…
… ja minupoolne väljaütlemine ei
olnud seetõttu ehk ka liiga viisakas:
Tere!
Teie kirjas:
Selgitame, et tagastus templi
alusel on kindlaks tehtud tagastuse asukoht. Kirja on tagastanud Mustamäe
postkontor. Kahjuks tegemist on lihtsaadetisega, mille teekonda ei
registreerita vastu võtmisel, edastamisel ega väljastamisel seega ei ole
võimalik kindlaks teha, kuidas nimetatud kiri Mustamäele jõudis.
Sisutute vastustega ei suuda Te
rahustada kliente ega tõsta Omniva mainet!
Templit oskan isegi vaadata ja
oskan ka lugeda, et tagastuskoht on Mustamäe postkontor. Probleem ei ole ju
see, kust see kiri tagasi saadeti,
vaid miks see tagasi saadeti, miks
võttis keegi (kes?) endale õiguse otsustada, et adressaadi andmed tuleb
läbi kriipsutada ja kiri Rakverre tagasi
saata!
Kas teile ei tunduks loogilisem, kui avastades, et kiri on
valesse sideasutusse sattunud, oleks
mõttekas postitada see uuesti, et
kiri jõuaks ikkagi õige adressaadini?
Lugupidamisega
.........................
*******
Ja sellele saabus uus klienditeenindaja vastus ... nr 3:
Tere
Selgitame
veelkord, et kahjuks tegemist on lihtsaadetisega, mille teekonda ei
registreerita vastu võtmisel, edastamisel ega väljastamisel seega ei ole
võimalik kindlaks teha, kuidas nimetatud kiri Mustamäele jõudis. Kõnealuse
kirja on keegi eraisik toonud Mustamäe postkontorisse. Millisel põhjusel või
kes, seda me kahjuks kindlaks teha ei saa.
Heade
soovidega
Nele
Krusberg | Konsultant RS
Tel: 6616616 | Faks: 6053345
Klienditeeninduskeskus
OMNIVA | Pallasti 28 | 10001 Tallinn
*******
*******************
Mulle
isiklikult tundub, et see klientidesse suhtumine ei ole sugugi „Heade soovidega“, nagu iga klienditeeninduse
vastuskirja lõpus väidetakse.
Ilmselt
ei ole mul mõtet kirjavahetust jätkata, sest jah ……
1. suure
osa kirjadest postitavad vist tõesti mitte postiasutuse endi töötajad (sageli
tõesti eraisikud).
2. Omniva
klienditeeninduse töötaja ei oska lugeda ja isegi tekstis rõhutatud osad on
tema jaoks müstika.
3.
Klienditeeninda ei suuda aru saada, et mind huvitab sisuliselt see, miks
eksituse ilmnemisel viga ei parandatud ja kirja adressaadile ei toimetatud.
**
Jätan
selle postituse siia oma blogisse ja aasta lõpus vaatan uuesti. Lihtsalt huvi
pärast, et kas aasta möödudes suudan sellest loost ka ilma ärritumata mõelda,
või olen samal seisukohal kui praegu:
1) mida aeg
edasi, seda enam süveneb inimestel funktsionaalse lugemise oskuse puudumine.
2) olen arvamusel, et kui
klienditeenindaja ei ole võimeline aru saama selgelt esitatud küsimusest ja
sellele ka selgelt vastama, ei peaks ta
töötama ametikohal, mis neid võimeid eeldab!
3) Omnivas töötab
Eestis, Lätis ja Leedus ligikaudu 2600 väga toredat töötajat, keda ühendab soov
teha kliendid õnnelikuks ning neile maailm koju kätte tuua. - Praeguse loo taustal ei suuda ma seda väidet kuidagi uskuda!
*******************************
Töötan ise klienditeeninduses ja tunnen seega veidike ka "köögipoolt". Mulle jääb mulje, et Omniva vastab nn. "ehituskividega", mis tähendab, et töötajal on kasutada teatud kogus valmis vastuseid, mida ta siis vajaduse korral omavahel kombineerida saab. See süsteem funktsioneerib aga vaid tüüpiliste küsimuste puhul ja ka siis on vahel oht, et jääb mulje, nagu vastanuks robot või pakiautomaat? :)
VastaKustutaAntud juhul oleks pidanud töötaja ära tundma, et "kividega" vastata ei saa ja korraldama asjad nii, et klient saab individuaalse vastuse.
Loodetavasti saab Omniva sellise lahmimise peale piisavalt kaebusi ning muudab oma teeninduse INIMLIKUMAKS.
Mina panin oma kaebuse Facebooki kui mul arvuti parandusega ja selle firnmaga jama tekkis ja siis kohe vastas isiklikult mulle ASUTUSE JUHATAJA JA PAKKUS MULLE SOBIVAT VARIANTI ...
VastaKustutaFacebooki ja jagada oma pahameelt omniva üle , loodan et ikka neil konto on Facebookis nagu igal asutusel ... Minul varastati Viljandi vöi Tallinna postkontorist ümbriku seest raha (TÄHITUD ümbriku sest) kokku oli liimitud pärast ... seakari ...
Ma pöörduks tarbijakaitsesse, sest selline klientidesse suhtumine on ikka äärmiselt solvav ja moraalne kahju on suur. Ameeriklastel oleks vist juba miljonine kohtuasi käimas.
VastaKustuta