3.1.15

Veel kord Omnivast. (Kui Sulle virisemine ei meeldi, ära loe!)

Omniva kodulehelt:
Omnivas töötab Eestis, Lätis ja Leedus ligikaudu 2600 väga toredat töötajat, keda ühendab soov teha kliendid õnnelikuks ning neile maailm koju kätte tuua.
 
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
 
 
 
 
Selle pildi ja veel mõned, kus aadressaadi ja saatja nimed ei olnud varjatud saatsin Omnivale koos järgneva kirjaga:

Tean päris kindlasti, et minu poolt ümbrikule kirjutatud adressaat ja aadress on õiged ning
ehkki sihtnumbri viimased numbrid on minupoolsest viimasest kasutuskorrast muutunud ja ümbrikul ekslikult vale 74114 asemel oleks pidanud olema 74120, siis kas tõesti loetakse ainult sihtnumbrit ja üldsegi mitte aadressi? Minu teadmise järgi ei alga siiski Tallinnas ükski sihtnumber numbriga 7. Ka Mustamäe postkontori enda sihtnumber on ju 13419 !
No kui päris aus olla, siis mind solvab ka see, et keegi Omnivas peab end ülimusliku otsuse tegijaks. Keegi, kes otsustab, et minu poolt ümbrikule kirjutatud aadress ja adressaat ei ole õiged ning need on vaja läbi kriipsutada. Kes ikkagi on see, kes teab "paremini", kuhu mina kirja saata tahan?
Kui vähegi võimalik, palun mulle selgitada, kellelt ma peaksin edaspidi luba küsima, kellele ja kuhu ma võin kirju saata!
Lugupidamisega
..........................
 
*******
Automaatvastus:
 
Tere

Aitäh kirja eest. Vastame Teile nii kiiresti kui võimalik.
Kuna jõulude ajal on meile helistajaid ja kirjutajaid tavapärasest rohkem, võib ka vastamine pisut rohkem aega võtta. Palun varuge kannatust. Häid jõule ja rõõmsat aastavahetust!

Enda saadetise teekonda saate jälgida meie
veebilehel või mugavalt ka nutitelefonis.
Google Plays on saadaval uuenenud Omniva rakendus, millega saab nutitelefonis vaadata pakiautomaatide ja postkontorite asukohti ning lahtiolekuaegasid ja jälgida mugavalt saadetise teekonda või otsida sihtnumbrit. Rakenduse saate alla
siit.
Nüüd leiate kõik meie teenused ühest kohast, meie kodulehel olevast e-teenindusest.
Olete oodatud sellega tutvuma ning sealt kirju saatma ja pakke vormistama.
Heade soovidega
Omniva klienditeenindus
info@omniva.ee | omniva.ee 
Tel: 6616616
E-R  9–20
L-P  9–15

Eesti Posti uus rahvusvaheline nimi on Omniva.
Uut nime kannavad meie pakiautomaadid, kullerid ja e-teenindus.
Meie kirjakandjad ja postkontorid on edasi Eesti Posti nägu.
*******
klienditeenindaja vastus nr 1:
 
Tere
Täname Teid tagasiside eest!
Selgitame, et proovime uurida antud asjaolusid ja vastame Teile hiljemalt kümne tööpäeva jooksul.
Vabandame võimalike ebameeldivuste eest!
Heade soovidega
Nele Krusberg | Konsultant RS
Tel: 6616616 | Faks: 6053345
Klienditeeninduskeskus
OMNIVA | Pallasti 28 | 10001 Tallinn
 
*******
 
Klienditeenindaja vastus nr 2:
 
Tere
Selgitame, et tagastus templi alusel on kindlaks tehtud tagastuse asukoht. Kirja on tagastanud Mustamäe postkontor. Kahjuks tegemist on lihtsaadetisega, mille teekonda ei registreerita vastu võtmisel, edastamisel ega väljastamisel seega ei ole võimalik kindlaks teha, kuidas nimetatud kiri Mustamäele jõudis.
Vabandame võimalike ebameeldivuste eest!
*******
 
Selline kliendi rumalaks pidamine ajas mul ausalt öelda “karvad turri”…
… ja minupoolne väljaütlemine ei olnud seetõttu ehk ka liiga viisakas:
 
Tere!
Teie kirjas:
Selgitame, et tagastus templi alusel on kindlaks tehtud tagastuse asukoht. Kirja on tagastanud Mustamäe postkontor. Kahjuks tegemist on lihtsaadetisega, mille teekonda ei registreerita vastu võtmisel, edastamisel ega väljastamisel seega ei ole võimalik kindlaks teha, kuidas nimetatud kiri Mustamäele jõudis.
 
Sisutute vastustega ei suuda Te rahustada kliente ega tõsta Omniva mainet!
Templit oskan isegi vaadata ja oskan ka lugeda, et tagastuskoht on Mustamäe postkontor. Probleem ei ole ju see, kust see kiri tagasi saadeti, vaid miks see tagasi saadeti,  miks võttis keegi (kes?) endale õiguse otsustada, et adressaadi andmed tuleb läbi kriipsutada ja kiri Rakverre tagasi saata!
Kas teile ei tunduks loogilisem, kui avastades, et kiri on valesse sideasutusse sattunud,  oleks mõttekas postitada see uuesti, et kiri jõuaks ikkagi õige adressaadini?
Lugupidamisega
.........................
 
 
*******
 
Ja sellele saabus uus klienditeenindaja vastus ... nr 3:
Tere
Selgitame veelkord, et kahjuks tegemist on lihtsaadetisega, mille teekonda ei registreerita vastu võtmisel, edastamisel ega väljastamisel seega ei ole võimalik kindlaks teha, kuidas nimetatud kiri Mustamäele jõudis. Kõnealuse kirja on keegi eraisik toonud Mustamäe postkontorisse. Millisel põhjusel või kes, seda me kahjuks kindlaks teha ei saa.
Heade soovidega
Nele Krusberg | Konsultant RS
Tel: 6616616 | Faks: 6053345
Klienditeeninduskeskus
OMNIVA | Pallasti 28 | 10001 Tallinn
 
*******
 *******
*******************
 
Mulle isiklikult tundub, et see klientidesse suhtumine ei ole sugugi „Heade soovidega“, nagu iga klienditeeninduse vastuskirja lõpus väidetakse.
Ilmselt ei ole mul mõtet kirjavahetust jätkata, sest jah ……
1. suure osa kirjadest postitavad vist tõesti mitte postiasutuse endi töötajad (sageli tõesti eraisikud).
2. Omniva klienditeeninduse töötaja ei oska lugeda ja isegi tekstis rõhutatud osad on tema jaoks müstika.
3. Klienditeeninda ei suuda aru saada, et mind huvitab sisuliselt see, miks eksituse ilmnemisel viga ei parandatud ja kirja adressaadile ei toimetatud.
 
**
 
Jätan selle postituse siia oma blogisse ja aasta lõpus vaatan uuesti. Lihtsalt huvi pärast, et kas aasta möödudes suudan sellest loost ka ilma ärritumata mõelda, või olen samal seisukohal kui praegu:
1)  mida aeg edasi, seda enam süveneb inimestel funktsionaalse lugemise oskuse  puudumine.
2)  olen arvamusel, et kui klienditeenindaja ei ole võimeline aru saama selgelt esitatud küsimusest ja sellele ka selgelt vastama, ei peaks ta  töötama ametikohal, mis neid võimeid eeldab!
3)  Omnivas töötab Eestis, Lätis ja Leedus ligikaudu 2600 väga toredat töötajat, keda ühendab soov teha kliendid õnnelikuks ning neile maailm koju kätte tuua. -  Praeguse loo taustal ei suuda ma seda väidet kuidagi uskuda!
 
*******************************
 


3 kommentaari:

  1. Töötan ise klienditeeninduses ja tunnen seega veidike ka "köögipoolt". Mulle jääb mulje, et Omniva vastab nn. "ehituskividega", mis tähendab, et töötajal on kasutada teatud kogus valmis vastuseid, mida ta siis vajaduse korral omavahel kombineerida saab. See süsteem funktsioneerib aga vaid tüüpiliste küsimuste puhul ja ka siis on vahel oht, et jääb mulje, nagu vastanuks robot või pakiautomaat? :)
    Antud juhul oleks pidanud töötaja ära tundma, et "kividega" vastata ei saa ja korraldama asjad nii, et klient saab individuaalse vastuse.
    Loodetavasti saab Omniva sellise lahmimise peale piisavalt kaebusi ning muudab oma teeninduse INIMLIKUMAKS.

    VastaKustuta
  2. Mina panin oma kaebuse Facebooki kui mul arvuti parandusega ja selle firnmaga jama tekkis ja siis kohe vastas isiklikult mulle ASUTUSE JUHATAJA JA PAKKUS MULLE SOBIVAT VARIANTI ...
    Facebooki ja jagada oma pahameelt omniva üle , loodan et ikka neil konto on Facebookis nagu igal asutusel ... Minul varastati Viljandi vöi Tallinna postkontorist ümbriku seest raha (TÄHITUD ümbriku sest) kokku oli liimitud pärast ... seakari ...

    VastaKustuta
  3. Ma pöörduks tarbijakaitsesse, sest selline klientidesse suhtumine on ikka äärmiselt solvav ja moraalne kahju on suur. Ameeriklastel oleks vist juba miljonine kohtuasi käimas.

    VastaKustuta