13.10.15

Ei ole sokijukud!

Kõigepealt üks humoorikas pilt. Kuna seda ei saanud (mina vähemasti oma arunatukesega ei osanud) kopeerida, siis pildistasin arvuti ekraanit ... seepärast on pildikvaliteet kehvem veel, kui tavaliselt.
 

Edasi aga pisut käsitööga haakuvat juttu. Üritasin kududa kirjatud sääreosaga sokke, kuid minu oskused selles valas on üsna kesised. Ei oska ma korralikult (st piisavalt lõdvalt) seda järelveetavat lõnga hoida ja tulemuseks on üsna venimatud sokisääred.
Selle käpardlikkuse ajel sündis pisike mõte ja palusin oma lähedastel sõpradel teostada enda ihu mõõtmisi. St palusin mõõta talla pikkused ja väljasirutatud päka puhul ümbermõõdud kõige laiemast kohast. Põhjuseks ikka see, et kui sokisäär valmis kootud, siis saaks teada, kellele sokid võiksid üleüldse jalga venitatud saada. Kui kõige laiem koht säärest läbi mahub, võib rahumeeli sokke edasi kududa!
 


Oi! Inimeste jalad on väga erinevad ja ma olen väga tänulik neile, kes mind mu hädas abistasid ning veidi selgemat pilti luua aitasid!
Nüüd on kuidagi kergem ja muretum tunne vardaid liigutada, sest ......
 
... joonistasin nende saadud tulemuste põhjal vineerile vastavad kujutised ja palusin abikaasal valmistada mulle sokikudumise abilised.
Eile palusin ja täna sain abilised kätte. Töö kiire ja korralik!
 
 
Jah tõesti, need on mõõtmise abilised ja üldsegi mitte sokijukud! Seepärast ongi need sedasi ühekaupa.
 
************************





1 kommentaar:

  1. Väga hea idee! Peaksin ka sõbrad-sugulased üle mõõtma :)

    VastaKustuta