8.12.15

Romaan.

Romaan jah! Ei midagi siivutut ega klatšimiseks kõneainet pakkuvat!
Hoopis üks tore ja korraldusliku poole pealt väga meeldivalt eripärane etendus Rakvere teatris.

Romaan.
Armastusest.
Ühel pimedal õhtul kohtuvad viis väga erinevat meest. Vaikivad, ootavad, joovad teed ja kohvi, loevad häid raamatuid.
Meeskvintett RAMMM laulab imekauneid laule. Armastusest. Unistustest. Mälestustest.
See on armastusromaan nende meeste ja publiku vahel.
Ja te väidate ikka veel, et mehed ei suuda olla romantilised?
Etenduse külastajaid ootavad kohvikulauad ja suupisted ning joogid.



Ja mõni sõna ka Rakvere keskväljaku jõulukaunistusest. Mulle see meeldib, kuid tegelikult mõistan ma ka neid, kellele see kohe üldsegi meeltmööda ei ole.
Ma ei tea, kas põhjuseks oli mittemeeldimine või lihtlabane lollus/huligaansus, aga juba tõusis kellegi käsi haarama millegi kopsakama järele, et üks jõulutuledes koduakent sümboliseeriv ruut purustada. Ausalt, ma ei ole iialgi ühtki akent puruks visanud, ei tahtlikult ega kogemata ja ma tõesti ei mõista, miks inimesed ikka ja jälle selliseid tegusid teevad. Ja ehkki see ruut on nüüd parandatud, on ikkagi pisut kurb!

Jõuludeni on veel veidi aega.
Loodan, et inimesed leiavad oma hinges selle hellema ja parema poole ka üles!

****************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar