29.2.16

Raivo ja Ivo.

Raivo E. Tamm 50.
s 15. juuli 1965.
Seoses selle tähtsa sündmusega valmis monoetendus " Ma olen Ivo Linna".
Ja nüüd õnnestus meilgi seda etendust näha.
Tõesti väga nauditavad tunnid, täis muhedat huumorit ja kauneid laule.
Jah, mina olen kasvanud ja oma noorusaastad elanud just sel ajal, mil lauldi meie kaunis emakeeles laule, mis koosnesid kaunist viisist ja selgeid mõtteid sisaldavatest riimitud stroofidest.  Vaid hea muusikalise kuulmise, heliseva hääle ja hea diktsiooniga oli võimalik saada lauljaks, keda rahvas ka armastas. Muidugi kuulusid minu noorusaega laulud, mida esitasid Ivo Linna, Jaak Joala, Boris Lehtlaan, Anne Veski, Anne Velli, Georg Ots, Artur Rinne, Vello Orumets, Ahti Nurmis, Kalmer Tennosaar, Tõnis Mägi jpt.
See etendus oli kui teekond tagasi noorusesse. Kuna mul on ka mälestusi nende paikadega, milliseid mainiti etenduses, tekkis veel eriliselt soe paralleel. Ja teadmine, et mina oma vanusega mahun kenasti Ivo ja Raivo vahele, lisas veelgi ühe dimensiooniparalleeli - me olemegi kaasteelised!
Aitäh kõigile, kes kontsertetendusega seotud ja selle teostumisele kaasa aitasid.


**********************************


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar