4.9.16

Sügiskuul möödunud suvest

September e sügiskuu on käes, aga mõtted on aeg-ajalt ikka veel suveradadel rändamas.
Ja miks ka mitte - ilusat ja head on ju ikka mõnus meelde tuletada ning nö "tunda end kui või sees"! (Mõned mu sõbrad on avaldanud imestust selle ütluse peale, aga mäletan seda alati oma kõnepruugis olemas olnuna!)
Kuigi nii mõnedki mõtted ei kujunenud sel suvel veel isegi mitte plaanilapsukesteks, siis järgmisteks suvedeks on seega juba pisikesed mõttealged olemas!
Selle suve mõnusaimad mälestused hõlmavad suures osas Hiiumaad. Eestimaa on ikka tõesti ilus ja avastamata kohti on veel küllaga!
Parim osa "saareriigi" külastusest on aga ikka seotud mammaga!
Kuna ise olen sünnilt randlane, siis tundus ka hiidlaste kõnepruuk üsna koduselt mõnus ning ma tundsingi seal saarel end päris hästi .. justkui mingis lapsepõlvest tuttavas hellas fluidumis.
Lisan siia mõned lingid endale alalhoiuks ning et ka lugejad saaksid aimu, mis mind nii väga köitis:
https://www.youtube.com/watch?v=LvCCDUs0Ets  endisaegse elamu sisustus
Te ju mäletate, mida ma kirjutasin sellest, et Margus kindlustas meile etenduse piletid nö vapruse eest ning enda ujedusest ülesaamisest. No ja sellest, et tänu oskasin vaid ühel kohmakal viisil avaldada. Nüüd aga lisan siia pildi mis paneb taas jälle südame soojalt põksuma:


****
Meie pisikese rõdu pilte olen ka siin aeg-ajalt näidanud. Nüüd siis, ehkki kannike õitseb ja petersell veel veidi aega köögile lisa pakub, loen ikkagi selle hooaja lõpetatuks.


******************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar