19.9.16

Üle vee tulnud üllatus.

Vot nii ongi siis, et eile sai alguse mu sünnipäevanädal.
Õetütar kinkis omatehtud hoidiseid ja suure lille.
Omapoolseid ahvatlusi pakuvad nii Tallink kui ka Viking ning Rimi, Selver ja Coop samuti.
Nojah, tore ju, kui meeles peetakse, aga ... kõike pakutavat ei jaksa ega julge ju vastugi võtta.
Aga täna õhtul tuli kaasa töölt ja juba lävelt hõikas küsimuse, et kas ma seeni tahan ...
Miks seeni?
Mis seeni?
Seeni... seeni ... no ikka tahan, muidugi tahan seeni!
Ja siis torkas ta mulle sõrmede vahele suure, ilusa, punase ümbriku, millel hästi toredad margid - kaks sügisvärvides puudega ja kaks seentega.
Ooohh! Ja neil markidel on kirjad "SVERIGE BREV". Ilma pöördelt lugematagi teadsin, kes saatjaks!
Suur ja soe tunne valgus hinge - sõbrad, kes hoiavad Sind meeles isegi siis, kui nende põhieesmärk peaks olema nautida puhkust ........
Ja kui siis ümbriku avasin, jäigi hing korraks kinni.
Imekena kaart ja südamlikud sõnad-soovid tõid isegi mulle pisara silmanurka. Ja siis veel armas järjehoidja. Suisa minu nimega?! Ma tean, et mu nime päritolumaa on Soome ja Rootsist ei oskaks küll selle nimega varustatud trükist oodata!


Küllap nõustute - nädal on ilusasti ja rõõmsalt alanud!

********************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar