10.3.18

Vahel mul veab ja vahel saab nalja.

Veidi aega tagasi tahtis Tartu Mill jagada taignarulle ja tegi niisuguse postituse.
Võta ette KALEWi arvamismäng
ja võida eksklusiivne EV100 taignarull!
 
Tegelikult ei olnud seal arvata midagi, vaid oli vaja hoopis küsimustele vastata, mis eeldasid kas teadmisi või otsimise oskust.
Vastasin siis minagi ning äkitsi selgus, et ....
 
 
Ja muidugi on mul hea meel!
 
 
Väga vahva ju, sest fortuuna naeratas mulle ka eelmisel aastal:
 
 
Olen nüüd topeltrelvastatud naine!
 
************
Tegelikult pole ma üldse sõjakas meeleoluski, sest mu lugemislauale jõudsid just kaks vahvat raamatut.
Üks mis kindel - hiidlane alustab naljatamist juba alates raamatu pealkirjast: vot vähene see raamand nüüd küll ep ole!
 
 
 
***********************************

1 kommentaar:

  1. Oi jeerum küll sa oled nii hea võitja ... peaksid eesti laulule minema seal ka kindlalt tuleksid võidule ja pääsed eurovisiooni ... heh ...aga tõesti mönel ikka veab ... palju õnne , mul on hea meel sinu pärast. Alati tasub osa võtta... sellest olen aru saanud kui pesumasina võitsin kunagi ... Aga krutskeid tahaks teha küll ... loe läbi ja õpeta meid ka ...

    VastaKustuta