24.7.18

Tasapisitegemised.

Ilmad on jätkuvalt palavad ja vaid hommikul ning õhtul on jaksu millegagi tegelda.
Paraku tuleb vahel teha ka neid asju, mida väga nagu ei tahakski teha. No näiteks käia laboris vereproove andmas. See suvi on just niisugune, et kellelgi kuuma-armastajatest ei tohiks nina peal kirtsutamise kurdu olla, minu südamele ja vererõhule on see aga tõsine katsumus.
Siiski - on nagu on ja elama peab just neis tingimustes, mis parasjagu olemas on!
Oh-jah, ma ei karda süsti ega vereanalüüsi andmist. Pigem on minu probleemiks allergilisus.
 
 
Olgu-olgu, ega selle asja pärast siis veel muid asju unarusse saa jätta. Kuna mul enam aeda ja ka erilist vajadust hoidistada ei ole, on mu tegemisedki pisikesed ja rohkem nagu lusti pärast mökerdamised.
 
 
 
Palava peletuseks tegin sidrunivett (sidrun + vesi)
 
 
Pisut suvist silmailu ka:
 
 
 
 
************************************************************

1 kommentaar:

  1. Mul ka igal pool punetab ja higitäpid .. kuigi mina ei andnud vereproovi aga muidu on nii kuum ja sellepärast iga paari tunni tagant dusshi alla .. Kyll on ilusad pildid .. super

    VastaKustuta