8.11.14

Meil käisid külalised.

Tunnistan ausalt, et mulle meeldib, kui meil külas käiakse!
Ja ehkki tahaks sellisel puhul midagi erilist ja head valmistada, tuleb välja ikka nagu tavaliselt. Teadsin, et külalistel ei ole kuigi palju aega (ikkagi teatrisse mineku eel) ja seepärast pakkusin kohvi kõrvale vaid juustuküpsiseid, kohupiimamaiust ja külaliste endi kaasatoodud õhulist Britta kooki.



Küll see aeg lipsab käest kiiresti, kui seltskond on väga meeldiv. Õnneks on mul südames lootus, et selliseid kohtumisi tuleb veel! Ehk teistel asjaoludel ja teistel aastaaegadel, aga tuleb .... Vähemalt mina loodan nii, kallid sõbrad!
 
Ja muidugi ei saa ma kohe kuidagi teile, kes te seda postitust vaatate, näitamata jätta fotot, millele on lisaks kirjutatud vaid väike osa mu emotsioonist.
Ms ma arvan, et üheski keeles ei ole piisavalt sõnu ja väljendeid, millega oleks võimalik edasi anda neid tundeid, mis toovad pisarad silma - olgu siis kurbusest või rõõmust. Minul sel korral õnneks rõõmust!
 
 
 
 
PS
(See maius mahub ehk ka Isetegija jõuluroogade projekti)
 

*******************************
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar