5.7.14

Kingitus sõbralt tema tähtpäeva puhul.

Ja-hahh, olen minagi üks neist õnnelikest, kes osutus väljavalituks ning ... öelda, et ümbrikut avades ja kingitust imetledes oli hing pea kinni jäämas, oleks sama hea, kui mitte midagi öelda. Ärevus ja rõõm üheskoos mõjusid just nii, et meeleolu muutus suisa eufooriliseks. Ja on ka põhjust - on ju imeline, kui keegi tunneb sind sedavõrd, et suudab mõne teise inimese silmis ehk väikese, kuid minu silmis igatahes täiuslikult läbimõeldud kingitusega siiralt üllatada ning rõõmustada.
Ilus kaart armsasti kirja pandud mõttega, minu nõrkus nn pisipakisuhkur ja siis see imeline ja hellalt ning selgekõlaliselt mu hingekeeli puudutav järjehoidja. Lepatriinu, kes lendas minu juurde ja enam siit ära ei lenda, vaid jääb koos tasakaalustava pärliga saatma mind, kui rändan elamusi või tarkusi otsides paberile kirjapandud sõnade seltsis.
 
 


 
On imeline omada sõpru!
Aitäh Sulle, armas Ivi, et oled olemas ja annad põhjust igatseda kohtumist!
(Loodetavasti ei pea seda enam kaua ootama!)
 

*******

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar