26.7.14

Palavus.

Palavus.
On palju neid, kes praegust ilma naudivad, kuid mina pean kahjuks tõdema - mu südamele see siiski kuigi hästi ei sobi. Enda jahutamisega võib aga üsna kergesti ka külmetushaiguse saada. Seni on "õnneks läinud" ja lihtsalt "tiksun" oma tegevusi tehes teosammul ning kohati näib, et isegi mõtlemine paneb higi voolama.
Ja siiski on äärmiselt meeldiv, kui sõbrad ikka meeles peavad ja vahel ka nö mööda sõiteski ei pea paljuks "Tere" ütlema tulla.
Sel korral küll kohvist loobuti ja jõime lihtsalt jääga sidrunivett, aga ega see kohtumisrõõmu ei vähendanud.
 
***
Pisikese külaskäiguga rõõmustasid mind Eha ja Lembit.
Ja peale kõige muu olen ma nüüd imelise kotimeistri loomingu omanik!
 
 
Ja mitte ainult üks kaunis ja praktiline kott !
 

 
***
Kallid sugulasedki otsustasid oma puhkusereisil põigata meilt tervitamiseks läbi astuda ja ma sain väga ilusa lille oma vaasi. Küll oskavad ikka aretajad imelisi taimesorte aretada! Olen juba ammugi imetlenud rohelisi gladioole ... nüüd siis kaunid rohelised krüsanteemid ka!
 

***
 
Ja ehkki on palav, tuleb aeg-ajalt end ka kööki saata ....
 
 

 
Muidugi võib osta poest pärmi-lehttaignat ja siis on kõik veelgi lihtsam ja kiirem!
 
 
***
Ja tubli taimeke aitab meil köögi lendavatest putukatest puhtana hoida.

**********************'**************

1 kommentaar:

  1. pane käterätik paariks tunniks sügavkülma ja siis õlgadele küll on hea jahe ...

    VastaKustuta